Що таке мікролендінг, як його використовувати і як створити самостійно?

Кожен власник інтернет-ресурсу в курсі, що для клієнта в пріоритеті простота. Тобто пропонувати свої послуги та товари потрібно цікаво і яскраво, але при цьому лаконічно і коротко. Тоді продажі зростатимуть і тішити прибутком. В даному випадку відмінне рішення – мікролендінг або односторінковий сайту. У ньому поєднується все, що так цінують користувачі: простота дизайну, зручність користування і швидкість запам'ятовування інформації. Що ще корисного для представлення свого продукту в інтернеті є в мікролендінге, розберемо нижче.

1-й Приклад мікролендінгу

Приклад мікролендінгу для Instagram: https://lapoukh.com.ua/vizitka.html

У чому суть мікролендінга?

Мікролендінг – це простий, утворять єдиний сайт, який допомагає встановити міцні й тісні взаємини з вузькою цільовою аудиторією. Як правило, такий ресурс використовується для просування одного продукту або послуги.

Мікролендінг покликаний привернути увагу відвідувача і надати йому максимум інформації для того, щоб він виконав цільове дію. Власне, це той інструмент, який робить з випадково зазирнулого до вас користувача – потенційного клієнта.

Якщо говорити ще простіше, то мікролендінг – це вітрина в інтернеті, яка включає в себе:

  • УТП – унікальна торгова пропозиція;
  • Інформацію про вигоди, які отримає клієнт від товару або послуги;
  • Відповіді на актуальні запитання відвідувачів;
  • Відгуки реальних клієнтів;
  • Ціни;
  • Відомості про те, як оформити замовлення, як отримати товар;
  • Яскравий заклик до дії.

Для чого потрібен мікролендінг, крім продажів:

  1. Випробувати новий продукт. Ви зможете перевірити, як клієнти сприймуть зміни. Відповідно до цього можна продумати грамотну кампанію по просуванню.
  2. Зібрати клієнтську базу даних.
  3. Краще вивчити цільову аудиторію і розбити її на групи, щоб вдало формулювати пропозиції і підвищувати продажі.
  4. Ознайомитися з користувальницькою поведінкою на сайті.
  5. Збільшити аудиторію на основному сайті, в соціальних мережах.

Відмінності мікролендінга від звичайного сайту. 

І у односторінкових, і у повноцінних сайтів є свої відмінні риси:

  1. На мікролендінге, інформація подається стисло, лаконічно, тезисно. На звичайному сайті можна розповідати багато і розлого про компанію, про товар / послугу, про команду і т.д..
  2. Мікролендінг вочевидь направляє відвідувача зробити цільову дію, на цьому весь фокус уваги. На звичайному сайті занадто багато інформації, користувач може не знайти заклик до дії, відволіктися від нього, забути мету свого відвідування.
  3. Односторінковий сайт дуже швидко і легко створюється, а значить в короткі терміни ви зможете почати продавати. Наприклад, наш Сервіс, дозволяе створити мікролендінг самостійно і безкоштовно. Звичайний ресурс зробити набагато складніше, це забирає більше часу, а значить, запустити продаж вийде нескоро.
  4. На відміну від звичайних сайтів, Лендінг сайт, або мікролендфнг, не дуже ефективно просувати через SEO.
  5. Лендінг не підходить для того, щоб ділитися новинами бренду і публікувати статті по темі. Це більше в дусі звичайного сайту.
  6. Односторінковий сайт – відмінна платформа для того, щоб розібратися в поведінці користувачів на сайті і зрозуміти всі тонкощі інтернет-маркетингу на практиці.
  7. Мікролендінг – відрізняється високою конверсією, оскільки у нього вузька спрямованість, мінімум сторонньої інформації, а тому приходить виключно цільова аудиторія.
  8. На відміну від багатосторінкових сайтів, де постійно оновлюється інформація, з'являються нові цікаві пропозиції, мікролендінги можуть швидко застаріти і втратити актуальність. Напевно, рано чи пізно, ви задумаєтеся над розвитком, випуском іншої продукції. Тоді вам доведеться повністю міняти ресурс або переходити на звичайний сайт.
  9. На односторінкових сайтах, немає посилань на сторонні сайти. Там формулюється пропозиція і підноситься інформація таким чином, щоб користувач зміг отримати все необхідне тут і зараз, і відразу ж зробив цільову дію.

Загалом, повноцінний сайт – це інструмент, який потрібно постійно розвивати, вкладати в нього, щоб підвищувати його ефективність. Багатосторінковий сайт, працює в довгостроковій перспективі. Мікролендінг, дає результат тут і зараз, він блискавично «вистрілює» і підвищує продажі практично відразу.

Види мікролендінгов.

Основне завдання мікролендінга – перетворювати випадкового відвідувача в можливого або реального клієнта. Існуючі класифікації односторінкових сайтів, ґрунтуються саме на тому, чого ви очікуєте від користувача, що зазирнув на сайт. Залежно від того, для яких конкретно цілей був створений мікролендінг, він може належати до одного з наступних видів:

1. Конверсійний мікролендінг. 

Такий односторінковий сайт, допомагає користувачеві зважитися на цільове дію. Це може бути підписка на розсилку, заявка на дзвінок, замовлення товару, скачування продукту і т.д.. Відмінні риси конверсійних мікролендінгов – інтригуючі заголовки, яскраві унікальні торгові пропозиції, помітні кнопки call-to-action, зворотний відлік часу до закінчення акції.

2-й Приклад мікролендінгу

2. Мікролендінг захоплення.

Це відносно невелика сторінка, призначення якої – дізнатися адреси електронної пошти відвідувачів. Зазвичай на таких сайтах пропонують послугу за послугу: користувач залишає свої контактні дані, а власник сайту дарує якийсь безкоштовний продукт або бонус. Так люди набагато охочіше діляться своєю інформацією.

3-й Приклад мікролендінгу

3. Мікролендінг продажів.

Односторінковий сайт, який, як зрозуміло з назви, продає товар. Саме замовлення продукту, та його покупка і є цільовою дією, яке вам необхідно від користувача.

4-й Приклад мікролендінгу

4. «Инфопродающий» мікролендінг.

Односторінковий сайт, який продає послуги від експертів. Це можуть бути марафони, онлайн-уроки, майстер-класи, чек-листи та інше.

5-й Приклад мікролендінгу

Як використовувати мікролендінг?

Мікролендінг– це інструмент, що зв'язує продавця і покупця. Він необхідний тим, хто хоче знайти свою цільову аудиторію і запропонувати їй свої послуги. Односторінкові сайті будуть корисні:

  1. Бізнесменам, які тільки починають свій шлях і хочуть зрозуміти актуальність і ефективність обраної ними ідеї, проаналізувати затребуваність пропонованого продукту.
  2. Підприємцям, які вже давно в справі, але поки не готові витрачати ресурси на повноцінний сайт. Їм потрібно привернути увагу якомога більшої кількості людей до однієї пропозиції.
  3. Маркетологам, які прагнуть збільшити клієнтську базу і підвищити продажі.

Як будується ефективний і зручний мікролендінг:

  1. Відкрити конструктор сайтів на нашому сайті.
  2. У верхній частині сторінки – обрати блок Заголовок. Максимально просте і лаконічне формулювання вашої пропозиції.
  3. Зліва зверху – візуальний елемент. Це може бути фотографія або відео, які мають пряме відношення до пропозиції.
  4. Праворуч від візуального елемента – заклик до дії. Точний і мотивуючий.
  5. Там же справа – велика кнопка цільового дії (замовлення, реєстрація, скачування і т.д.). Вона повинна виділятися серед основного контенту, залучати увагу користувача.
  6. Нижче посередині – інформація про акцію, знижку. Рекомендується згадати про обмеження в кількості товару або в термінах акції, щоб відсіяти сумніви і підштовхнути відвідувача зробити цільову дію прямо зараз.
  7. Ще нижче – так звані тригери довіри: документи, відгуки задоволених клієнтів, кейси, схема «Як ми працюємо».

Як просувати мікролендінг?

Основний спосіб просування односторінкових сайтів – це контекстна реклама. Також добре працюють і посилання на сайт зі сторонніх ресурсів. Джерелами таких посилань можуть служити:

  1. Паблік, спільноти, особисті і комерційні сторінки в соціальних мережах;
  2. Контекстна реклама в пошукових системах Google і Яндекс;
  3. SEO-статті в блогах, на форумах, на великих сайтах;
  4. Розсилки по електронній пошті.

Визначити точну вартість просування вдасться, якщо визначити всі особливості і завдання мікролендінга. Щоб розкрутка була дійсно ефективною і результативною, слід відразу продумати план робіт і всі варіанти просування, тому що один метод не буде настільки успішним. Те, що підвищує продажі і приводить клієнтів на одному сайті, не принесе результатів на іншому.

Створення мікролендінга – дріб'язкова робота в порівнянні з розробкою і версткою багатосторінкового сайту. До того ж, зараз можна знайти масу конструкторів, які дозволять зробити свій односторінковий сайт самостійно і в найкоротші терміни. Це відмінний варіант для перших проектів і бізнесменів-початківців, які тільки виходять на ринок.

Зі свого боку, спробували розмістити на своєму Сервісі, дійсно простий і зручний конструктор, для створення мікролендінга самостійно, без знання коду і безкоштовно.